GGG

Zum Zmittag han ig mit em Räschte vor Polenta vo Gester e Maispizza gmacht mit Schinke, Späck u em ne Räschte Pouletfleisch. Derzue han ig Salat u Tzaziki ggäh.

Hüt han ig stundelang a der Buechhaltig vom Pesche ume grächnet...I ha nächär s'Bedürfnis gha use z'gah. Das närvt...i füehle mi ömu in Bezug uf Covid gsund...I bi no hurti is Landblick. Dört muess me sech geng no registriere u Masken aalege. I ha nächär my Schatz gholt u mir si Richtig Bärn. z'erscht hei mir ir Altstadt es Gläsli wyy gha u nächär si mir Richtig Kornhuus. Di ganzi Kornhuusbrück isch zu re Partymeile umfunktioniert worde. Me het aber nume mit Covid GGG Zertifikat häre chönne...I verstah di ganzi Hysterie definitiv nid! Es wär ja dusse gsy...

Mir heis uf all Fäll bym Kornhuus guet ggässe u trunke.

Nächär si mir uf em Heiwäg zum Hedi is Bahnhöfli z'Konolfinge.