Am Morge wösche, am Nami viel los

Da mir nume no zwöi sy, han ig nume zwöi Trummle Wösch gha...Am Mittag si mir Füfi gsy. D'R. het mir no feine, scho grüschtete Salat us ihrem Garte bracht. I ha Dodo gmacht (Kochbanane  u Zibele gsalze u im Palmöl brätlet) u am M@i sine Ragôut mit Gschnätzeltem gstreckt u no ne Stund gkochet. Derzue han ig Tessiner Polenta gmacht. Zum Dessert han ig e Fruchtsalat gmacht(Mango, Bire, Aprikose u früsche Zitronesaft) derzue für die wo hei wölle, Griechisches Joghurt mit ygweichte u verchlynerti Dattle u Fige u Nidle.

Am Drü bin ig in Burgdorf bir C. gsy. Si het mir nid so Muet gmacht wäg myne Füess mit ihrer Sensibilitätsstörig. D'Chemo heigi haut d'Närve kaput gmacht. I hoffe glych, dass es wieder guet chunnt!

I ha uf Schwarzenburg zum früechere Husarzt vom Pesche müesse go syni Ungerlage hole u ungerschrybe, dass ig's gholt ha...Der Kurt isch mitcho u mir si mit em Copen über Belp häre u bym Zrüggcho über Ryffematt u hei uf em Gurnigel bi re härzige Bäsebeiz es Bier, Chäs, Wurst u Hobelfleischplättli gno. Mir si ersch vory Hei cho.