Hüt isch Sunndig

Nach ere Nacht won ig ume besser gschlafe ha, i mym Bett, hei der Kurt u ig zäme zmörgelet. Uf di Zähne si mir zäme i Gottesdienst i d'BewegigPlus in Konolfinge. Es het ume guet tah, myni Gschwüschterti z'gseh. Der Lobprys isch mitryssend u d'Predig isch o guet gsy. Es isch um üsi Wärte als Gmeind. Der eint Wärt "wytergäh was mir übercho hei" het der Luc ganz guet usenang gnoh. Es bruucht alli um aus Gmeind guet chönne  z'funktioniere, o dä oder die wo mi närvt...Gott bruucht jedes einzelnemit syre Begabig wo sech vo ihm laht la bruuche um sys Ryych z'boue. 

Am Mittag hei mir Spargle, früschi Zibeli u Salat us Tägertschi mit feine früsche Eier ab Hof ggässe.

Nach ere Siesta, si mir nach em Drü zum Mäni wo Hüt Geburi het go aastosse. ä

isch Mau nid i d' oder i de Ferie.

Mir hei mit offenem Dach chönne Hei fahre...